søndag den 19. januar 2014

Sku' vi ikke lære hinanden lidt bedre at kende?


Vi synes, det er ved at være på tide med et indlæg om, hvem vi egentlig er, og hvorfor vi har valgt at spise LCHF. Lidt mere info end den i fanen "Bag bloggen..." ovenfor.

Christoffer
Jeg er 27 år og arbejder med iværksætteri af forskellig art. Jeg kommer oprindeligt fra Sverige, men har boet i Danmark de sidste 7 år.
Jeg har spist LCHF i tre års tid. Jeg startede på LCHF, fordi det var vigtigt for min præstation på arbejdet, at jeg kunne slippe for blodsukkersvingninger og kunne holde mig mæt i lang tid. Jeg træner 3-4 gange ugentligt, og det passer fint sammen med LCHF-kosten.

Jennifer
Jeg er 24 år og studerer journalistik. Jeg har lige afsluttet halvandet års praktik og er nu på udveksling i Dublin. Her skal jeg være de næste fem måneders tid - og jeg er ret spændt på, hvordan et (om muligt) endnu mere kartoffelspisende land end Danmark tager imod et nej tak til kulhydrater.
Jeg startede med at spise LCHF, da jeg mødte Christoffer for et godt års tid siden. Jeg har altid været laktose-intolerant, men da jeg startede på LCHF, kom der en helt anden ro på det hele - så der er formodentlig noget intolerance for gluten også. Derfor er det en rigtig lækker bonus for mig at spise LCHF-mad.

Vi er så glade for, at I alle sammen læser med - så nu, hvor vi har præsenteret os, kunne vi rigtig godt tænke os at høre lidt om jer også! Hvem er I, hvor kommer I fra, hvorfor spiser I LCHF? Meget gerne med links til egne blogs eller instagram-profilnavne, så vi også kan kigge forbi ved jer.

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Dejligt lige at høre lidt mere om jer :) Jeg har spist palæo og herefter LCHF siden april sidste år, men dog med mange afbrydelser i forbindelse med dødsfald i familien osv. Jeg startede egentlig fordi jeg gerne ville tabe mig (og det vil jeg også stadig), men bliver ved, fordi jeg kan mærke, at min krop har det meget bedre på LCHF.

    Fedt med Dublin i øvrigt! Det er en skøn by. Min bror, svigerinde og nevø bor der og jeg ELSKER altid at besøge dem. Jeg håber, at du får nogle vidunderlige måneder derover Jennifer :)

    Vh Tine som i allerede er så søde at følge på IG under FrokenFregne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækkert, at du kommenterer Tine! :) Og helt enig - jeg fortsætter også, fordi det bare er rart for kroppen at spise på denne måde.

      Fedt, at du kender Dublin så godt! Indtil videre er jeg rigtig glad for det :) Hvis du har tips, modtages de gerne!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...