mandag den 31. marts 2014

GIVE AWAY: Vind 500 kr. til nemlig.com *vinderen er trukket*


Vi har handlet stort set alle vores dagligvarer fast på nemlig.com det sidste halve års tid, og vi er simpelthen så glade for det. Det er dejlig nemt at sidde derhjemme med en kop te og lave madplan hver søndag, klikke varerne i kurven på hjemmesiden og få det bragt til døren næste dag - klar til en hel uges lækkerier. 

Varerne er altid friske og god kvalitet - og vi har kun en enkelt gang oplevet et forsinket leveringsbud, som ringede for at undskylde forsinkelsen og fortælle, at han ville komme 15 minutter senere end bestilt. Det er god service. Og så er særligt Jennifer glad for ikke længere at skulle slæbe poser med konservesdåser og andet tungt hjem. Og glad for at slippe for - hov! - impulskøb ;)


Prismæssigt svarer det fin til det, vi har været vant til - vi plejede at handle i bilka. Og nemlig.com satser også på discount, så nu har de rigtig mange varer til samme pris som Netto. Sådan en har vi ikke i nærheden, så de lave priser nyder vi!

Så alt i alt - vi er rigtig glade for at slippe for lange indkøbsture, at slæbe poser og at spilde penge på impulskøb. Så nemlig.com får vores varmeste anbefaling - det er super nemt og altid i orden. 

Derfor er vi også rigtig glade for at kunne udlodde et gavekort på 500 kr. til nemlig.com!

For at deltage skal du bare lægge en kommentar til dette indlæg - så har du et lod i konkurrencen. 

Vi smider et ekstra lod i din retning, for hver af disse steder du følger os: 
- Instagram (@lchfhverdag)
Så husk at skriv hvor du følger med i din kommentar.

Vi trækker lod om en vinder om en uge - mandag d. 7. april klokken 20.

OBS: Pt. leverer nemlig.com kun i det meste af Storkøbenhavn, så hvis du bor udenfor det område, kan du desværre ikke handle på siden. Men hey - måske kan du glæde en bekendt med et gavekort :)


Indlægget er bragt i samarbejde med nemlig.com - men vi har som sagt brugt tjenesten et halvt års tid, og alle holdninger i indlægget er 100 % vores egne.

Follow on Bloglovin

83 kommentarer:

  1. Fedt konkurrence :D Er med på Facebook.

    SvarSlet
  2. Krydser fingre, og følger med alle 3 steder

    SvarSlet
  3. Super fed konkurrence! Jeg følger med alle 3 steder :)

    SvarSlet
  4. fed konkurrence og blog!! Jeg følger alle 3 steder :) håber jeg vinder

    SvarSlet
  5. 2 lodder her. :-)
    d.isbjoerg@gmail.com

    SvarSlet
  6. Super konkurrence! Har overvejet selv at bruge dem, men har ikke "turde" kaste mig ud i det endnu...

    Jeg følger på bloglovin og insta :)

    fatfoodnfit.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  7. På su kan mad budgettet godt være ret stramt så 500 kr ville da være ret rart

    Jeg følger på Ig og fb.

    SvarSlet
  8. Uh, jeg har lige fået mig en lille bebse, og har helt klart planer om at bruge nemlig.com til madindkøb i nærmeste fremtid! Jeg følger bloggen på Bloglovin' :)

    SvarSlet
  9. Jeg følger alle 3 :-)

    Blog.fashionmom.dk

    SvarSlet
  10. Følger på blogloving :)

    Kathrinestork@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Lækker konkurrence, især for en lchf'er på SU! ;) Jeg følger alle tre steder.

    amalie_molzen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Kan godt være jeg ikke selv kan få leveret, idet jeg er stavnsbundet til Odense lidt tid endnu. Men jeg ville kunne formentlig score lidt kærlighed hos min kæreste, som er bosat på 5. sal i en gammel opgang på Østerbro. Manden står til en menisk-operation i næste uge, hvorfor vi allerede nu har diskuteret hvordan vi forebygger at han ender i ufrivillig sultestrejke. Jeg krydser fingre imens jeg følger jer på Bloglovin!

    Frkjakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Fantastisk hvis jeg kunne få 500 kr, til min SU økonomi :)

    Følger alle tre

    sofielouiseeg@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg følger med på Instagram :-)
    stina-anne@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg følger i forvejen på bloglovin' og er i øvrigt også stor fan af nemlig.com :-)

    SvarSlet
  16. Vil MEGET gerne vinde! Jeg følger med alle tre steder :)
    mette_kirk2@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Følger jer alle stederne i forvejen:-) Tak for en fantastisk blog:-)
    /Michelle:-)

    SvarSlet
  18. Kunne være utrolig skønt at vinde - specielt når man er på stram SU økonomi...
    Følger allerede på Bloglovin :)

    SvarSlet
  19. Følger spændt med alle 3 steder, og glæder mig til god inspiration.
    Er vild med at spise lchf, men af og til kører man jo også fast i de rutiner ;-)
    På et SU-budget, vil et gavekort gøre stor gavn.

    SvarSlet
  20. Jeg følger alle tre steder :)
    Det lyder super smart med nemlig.com, har godt overvejet at prøve indkøb den vej da man, som I også skriver, spare sine impulskøb ;)

    SvarSlet
  21. Ej hvor lækkert ;)
    følger på bloglovin OG Facebook ;)

    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  22. Følger alle tre stedet og vil supergerne vinde, så jeg kan afprøve nemlgi.com :-)

    SvarSlet
  23. Følger via bloglovin og vil super gerne deltage.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Det har min veninde godt fortalt om og det lyder bare så smart, så deltager meget meget gerne :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  25. følger på bloglovin og facebook.

    t_knudsgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Lækker konkurrence :) Jeg følger med alle tre steder :), Mvh Lisa Tschammer, Lisa_K_T@live.dk

    SvarSlet
  27. Fed præmie. Jeg krydser fingre! :-)

    SvarSlet
  28. Jeg deltager med 1 lod :) dejlig konkurrence!

    k.alberte@hotmail.dk

    SvarSlet
  29. Følger på insta og facebook:)

    rombo1394@gmail.com

    SvarSlet
  30. Følger på bloglovin. Håber de en dag kommer til Jylland også. Men er sommetider på ferie hos min søster i København, så det kunne være lækkert at vinde.

    SvarSlet
  31. Fedt :) Jeg vil gerne smide et lod i puljen :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  32. Selvom det er først på måneden, er sådan et gavekort at altid kærkommen i et SU-budget :) Jeg følger på facebook og bloglovin. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg var faktisk inde på nemlig.com i dag, men tøvede med at prøve. Så fed konkurrece, vil virkelig gerne se om det er noget :)

    Jeg følger også med på Instagram (@nanamariat)

    SvarSlet
  34. Jeg følger med på IG :-)
    olsen.sanne83@gmail.com

    SvarSlet
  35. Følger alle steder, så deltager med 4 lodder :-D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg har også overvejet at gøre brug af det, når jeg får job igen. Så det ville da være fedt at prøve på forhånd.
    Jeg følger også på instagram :)

    SvarSlet
  37. Jeg følger jer både på facebook, instagram og bloglovin ! Det er skide godt det i laver :-)

    SvarSlet
  38. Hej!! dejlig blog!! jeg følger med alle 3 steder!!!

    SvarSlet
  39. Deltager med to lodder :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  40. Er med på bloglovin og fb - og krydser fingre som en gal de næste 6 dage

    SvarSlet
  41. Følger på fb
    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  42. Jeg følger på bloglovin'.. :)
    elisehallgreen87@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg følger med på bloglovin´, instagram samt facebook og suger inspiration til mig :-)
    Vh
    Laila - lailathor@mail.dk

    SvarSlet
  44. Har hørt så meget godt om Nemlig.. Man bliver jo nysgerrig og kunne være skønt at prøve selv at slippe for indkøb ;-)
    Hav en dejlig dag
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  45. Jeg følger med alle 3 steder!

    SvarSlet
  46. Lis Vinter livv@mail.dk
    Jeg følger på Bloglovin og facebook ;-)

    SvarSlet
  47. Jeg følger på facebook
    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  48. Følger på bloglovin og instagram :-) stine811@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Følger på Bloglovin og facebook :)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  50. følger på facebook og bloglovin

    deplace1983@gmail.com

    SvarSlet
  51. Jeg krydser fingre for at blive den heldige - et lille tilskud til dagligvareindkøb ville bestemt ikke være af vejen!
    Jeg følger på Bloglovin' og Instagram, hvilket må give samlet tre lodder, hvis jeg har fanget reglerne ordentligt :D

    SvarSlet
  52. Fed give away! Jeg følger på Bloglovin'.
    Krydser fingre :-)
    christina@stinaskager.com

    SvarSlet
  53. Sådan et gavekort kunne jeg godt bruge!
    Jeg følger jer gennem Bloglovin' og på Instagram, så tre lodder ikke? :-)

    SvarSlet
  54. Jeg deltager med 3 lodder:)
    marie6100@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Det var et rigtig inspirerende indlæg, og håber jeg vinder konkurrencen, for så skal nemlig.com prøves.

    SvarSlet
  56. Jeg følger med på bloglovin

    Kunne være fedt at prøve

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Følger jer på bloglovin og facebook
    sbm1201@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Jeg er ny LCHF fan og suger til mig af alt jeg kan opdrive.. Om jeg følger jer alle tre steder??? - selvfølgelig ;-)

    SvarSlet
  59. Jeg er også virkelig glad for nemlig og har samme ubestridelige positive oplevelser.
    Jeg følger jer alle tre steder

    SvarSlet
  60. selinedam@hotmail.com
    Deltager :-)

    SvarSlet
  61. Jeg følger med på dem alle tre (Bloglovin', Instagram og Facebook) :-)

    louisebkh@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Dejlig giveaway - deltager meget gerne!!
    Er med via facebook og Bloglovin <3
    Mia CA/ aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  63. Følger alle steder!

    Laura/ lauragustafsen@live.dk

    SvarSlet
  64. Jeg følger jer alle steder.. Jeg gad gooooodt nok godt at vinde det her gavekort! Krydser lige fingre for at ha' heldet med mig i denne give away! Økonomien er ikke ligefrem god hos mig lige pt! :(
    Mvh. Sára - saraguld@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Jeg følger alle tre steder.
    er lige startet på LCHF, og er på su, så det ville være så fedt så jeg kan komme ordentlig i gang med denne nye livsstil:)

    Hilsen Louise Hvam
    louise.hvam@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg følger med på Insta og Bloglovin :-)
    Og krydser fingre!

    SvarSlet
  67. Som studerende og på SU vil gavekortet blive modtaget med kyshånd!
    Følger jer alle tre steder - dejligt inspirerende og overskuelige sider!

    SvarSlet
  68. Jeg følger både her og på Instagram!:)

    SvarSlet
  69. Øj en lækker giveaway! Det gad jeg godt vinde. Jeg følger her og på instagram :)

    SvarSlet
  70. Følger jer på instagram :-)

    SvarSlet
  71. Man skulle nødigt gå glip af inspirerende indslag og inputs, så jeg er med på alle 3 :-)

    SvarSlet
  72. Uha hvor lækkert! Jeg følger også på alle tre :)

    SvarSlet
  73. Jeg er ved at løbe tør for fløde så håber på at vinde:) Følger jer på Instagram og elsker det. Skal helt sikkert også kigge nærmere på de to andre.
    Tak for gode ideer og god mandag.

    Camillahartvich@hotmail.com
    instagram: CSKOVSGAARD

    SvarSlet
  74. Lækkert!
    Jeg følger dig på bloglovin og instagram :)

    Tineastrid@gmail.com

    SvarSlet
  75. Følger på Facebook og instagram
    Ninapigen85@Live.dk

    SvarSlet
  76. wuuuhuuu! følger på Bloglovin, instagram (es_nat) og facebook

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...