tirsdag den 3. juni 2014

LCHF-tilbehør: Selleri-fritter


Sellerifritter lavede vi allerede før vi begyndte at spise LCHF. Det er et glimrende alternativ til kartoffel-fritter - de bliver både sprøde og velsmagende.

Bemærk, at selleri hører til i den mere liberale LCHF-kost.

Tilbehør til 4 personer:
1 knoldselleri
Olie
Salt, peber og krydderi - vi bruger tit rosmarin eller timian

Skræl sellerien og skær den i passende stykker.
Hæld olie og krydderier over og fordel godt.
Bag i ovnen, ca. 45 minutter ved 175 grader.

Follow on Bloglovin

Vores indlæg kan indeholde links til produkter fra LCHFbutikken, hvor vi får kommission, hvis du køber noget. Vi linker kun til produkter, vi selv bruger og er tilfredse med.

2 kommentarer:

  1. Mums! Vi elsker også selleri-fritter hjemme hos os! :)

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Undrede mig bare over hvad "selleri hører til i den mere liberale LCHF-kost." betyder?
    Jeg ELSKER selleri-fritter, men er knoldselleri lowcarb?! :-O Jeg kan virkelig ikke finde ud af om det bør indgå i en lowcarb kost - det samme med gulerødder og rødbeder :-/ Håber du kan hjælpe mig!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...