onsdag den 15. april 2015

GIVE AWAY: Vind en pizza-bagemåtte fra Lékué


I går anmeldte vi pizza-bagemåtten fra Lékué, som giver sprøde, sammenhængende LCHF-pizzabunde. I dag får I mulighed for at vinde et eksemplar! I samarbejde med Hamonoya udlodder vi nemlig en pizza-bagemåtte til en heldig vinder.



For at deltage skal du bare skrive en kommentar til dette indlæg, så har du ét lod i konkurrencen.

Vi smider et ekstra lod i din retning, for hvert af disse steder du følger os:

- Bloglovin (klik her)
Facebook (klik her)
- Instagram @lchfhverdag

Så husk at skrive i din kommentar, hvor du følger med. 

Vi trækker en vinder på næste søndag d. 26. april klokken 20.



Follow on Bloglovin


Konkurrencen er lavet i samarbejde med Hamonoya.

Vores indlæg kan indeholde links til produkter fra LCHFbutikken, hvor vi får kommission, hvis du køber noget. Vi linker kun til produkter, vi selv bruger og er tilfredse med.

48 kommentarer:

  1. Det lyder meget smart, den måtte! Den skal jeg eje 😊
    Jeg følger jer på Facebook og instagram 😀

    SvarSlet
  2. Jeg følger på bloglovin.

    Kh.
    Anne-Marie ama@grafvika.dk

    SvarSlet
  3. Den kunne jeg da også godt tænke mig at vinde :)
    Jeg følger dig alle stederne, så jeg snupper MAX lodder..

    Hav en dejlig dag
    Hilsen Louise

    SvarSlet
  4. Uha - den bage-gadget vil jeg gerne eje!
    Jeg følger med alle steder :)
    kh. Pennie
    http://pennnylane.dk/

    SvarSlet
  5. Jeg følger jer selvfølgelig her på Bloglovin', så jeg er sikker på at opdage alle nye indlæg. Vinderen trækkes sjovt nok på min fødselsdag, så jeg håber sådan, jeg får en ekstra fødselsdagsgave ;-)

    SvarSlet
  6. Følger jeg her, på face og instagram :) vil vil gerne vinde den, vil være skønt med en sprød LCHF pizza bund

    SvarSlet
  7. Årh - ville være mega fedt! HADER bløde pizzabunde ����

    Følger jer alle tre steder ��

    SvarSlet
  8. Følger allerede alle steder - så dette var jo meget nemt;p

    SvarSlet
  9. Jeg fælger i forvejen alle tre steder ;-)

    SvarSlet
  10. Jeg følger med på instagram og Facebook, og bloggen har været en kæmpe inspiration for mig de første mange måneder af mit halve år med LCHF indtil videre :-)

    Hilsen Mette (mettenanker@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. Hvor nice - den må jeg da eje. Følger på Facebook, Bloglovin' og Instagram

    SvarSlet
  12. Jeg har brug for at komme på rette spor med kosten igen. Håber jeg kan vinde denne og blive motiveret af den til at lave lchf-pizzaer igen ;-)
    Jeg følger også på bloglovin

    SvarSlet
  13. Uhhh det lyder smart... jeg vil gerne prøve at smide et lod i puljen :)

    SvarSlet
  14. Lis Vinter livv@mail.dk
    Lyder spændende - følger på Facebook og bloglovin

    SvarSlet
  15. Jeg følger både via Bloglovin og instagram

    SvarSlet
  16. Følger på bloglovin og facebbok (:

    Frejariise@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Hej, jeg er vild med jeres side. Er nu på 4 måned med lchf kost og bruger ofte en opskrift fra jeres side. Sådan en pizzamåtte må jeg da eje.
    Hilsen Peter

    SvarSlet
  18. Krydser fingre. :)

    hp@henrietteporsborg.dk

    SvarSlet
  19. Håber jeg bliver den heldige, elsker at lave blomkålspizza, selv min dreng på 1 år elsker det.
    Jeg følger med alle tre steder :-)

    SvarSlet
  20. Det er så smart. Må jeg bare eje. Jeg følger jer først og fremmest på instagram. Fantastisk inspiration I giver

    SvarSlet
  21. Den lyder jo god! Jeg følger jer på Bloglovin og Instagram :)

    SvarSlet
  22. Følger jer alle 3 steder og er rigtig glad for jeres overskuelige opskrifter. Håber at vinde 😊😊😊

    SvarSlet
  23. Fedt!!

    Følger via Bloglovin' :-D

    SvarSlet
  24. Lækkert!
    Jeg følger jeg på Instagram :)
    Toenning@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg gad godt vinde �� Og jeg følger da med alle steder �� Min mail er lifebynan@hotmail.com ☺

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med et lod!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  27. Jeg følger på Bloglovin og facebook, så smider 3 lodder i bunken :-)

    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg har meldt mig til på både facebook og bloglovin

    Er ny med PCOs og nyder at læser jeres opskrifter :)

    SvarSlet
  29. Det lyder så smart 👍 Jeg følger jer på bloglovin og instagram.

    SvarSlet
  30. Super god opfindelse. Jeg følger dig på Bloglovin

    SvarSlet
  31. Lækkert!
    Jeg følger bloggen via bloglovin' :-)
    Mvh. Pernille
    (pillelanng@msn.com)

    SvarSlet
  32. Følger på bloglovin :-)
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg følger jer både på instagram og bloglovin'

    mhlind87@gmail.com

    SvarSlet
  34. Vil meget gerne vinde pizzamåtte - mine unger ville elske det, når mor nu hele tiden laver lidt mærkelige pizzaer, så kunne det være super, hvis de var sprøde!

    3 stk lodder til mig, tak. Følger både på facebook og Bloglovin :-)

    SvarSlet
  35. Jeg deltager med 3 lodder, følger med på Bloglovin' og Facebook :D

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  36. Sikke en lækker og smart præmie - den kunne jeg rigtig godt tænke mig at vinde. Jeg elsker pizza. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg følger på Bloglovin,instagram og facebook,lækker præmie. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Den fantastiske måtte ville gøre stor lykke hjemme hos os. Det kunne b
    Være dejligt at overraske familien med sprød pizza. Desuden vil jeg takke for dejlig inspiration på bloggen og på instagram hvor jeg følger jer.
    Fammoellerhansen@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg følger på fB og bloglovin
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg deltager gerne med 2 ekstra lodder, da jeg følger jer på Facebook og Bloglovin(:

    Heidi W. N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  41. Jeg deltager meget gerne og følger allerede på bloglovin og instagram :)

    SvarSlet
  42. Jeg følger på facebook

    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  43. deltager og x fingre. følger på bloglovin og facebook
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  44. Jeg følger på BL :)
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  45. Jeg har lige meldt mig som fast læser på bloglovin:)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  46. Mmmm.... pizza ;)
    BL!

    /Kay
    (karinakamille@gmail.com)

    SvarSlet
  47. Følger i bloglovin :)

    ditte.helbo@hotmail.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...